Навчання у школі… Іноді воно визиває захват і цікавість, іноді сльози і обурення. Щоб навчання стало цікавим, воно повинно відображати довколишній світ, відтворювати власні почуття дитини, відповідати її природньому розвитку. Тоді ці ніжні, чутливі, емоційні, але такі ранимі діти не будуть боятися школи і успішно розвиватимуть свої таланти. Робота вчителя досить складна. Як садівник доглядає молоді саджанці, так і я допомагаю своїм учням тягнутися до світла знань, бо вірю, що вони виростуть мудрими і творчими, здатними утверджувати і примножувати добро. Виховання дитини-школяра робота відповідальна. І тут важливе все: посмішка, доброзичливий тон, мистецтво спілкування, почуття гумору.
Навчально-виховний процес у нашій школі здійснює 2 вчителі. Серед них:
Директор школи, а також вчитель 1-4 класів: Янович Лілія Миколаївна

Має звання «Старший вчитель»
Стаж: 24 роки
Вчитель англійської мови:
Костюченко Віталій Миколайович. Вища категорія, має звання "Старший вчитель"
Школа здана в експлуатацію 1 вересня 1956 року
Приміщення школи типове, одноповерхове, розраховане на 21 учня
Загальна площа школи: 96 м2
Пришкільна ділянка: 0,20 га
Початкова школа – перша сходинка у Країну знань. В своїй роботі ми намагаємось урізноманітнювати навчання, звертаючи увагу на головне – психолого-педагогічний виховний процес. Наші учні повинні бути розвиненими, вихованими особистостями і задача вчителя – створити найліпші умови для саморозвитку і життєтворчості дитини. Вчитель, працюючи з кожним учнем, намагається постійно глибоко вивчати дитину як цілісну особистість і поступово збирати дані про її психологічні якості (активність, темперамент, емоційна спрямованість), пізнавальні здібності (спостережливість, увага, пам’ять мислення, творчість), фізичний розвиток (зір, слух, сила, зріст, вага), особливості характеру і поведінки (працелюбність, організованість, скромність, правдивість).
У нашій школі кожна дитина відчуває, переживає багато разів успіх у праці, радість спілкування. У 2014-2015 н.р. у школі навчається 5 учнів. Ми намагаємося відкрити нову «шкільну епоху» дитинства, спрямувати невичерпну дитячу енергію через любов, розумну вимогливість, виховувати повагу малюків до свого нового статусу.
Девізом нашої роботи стали слова Ш. Амонашвілі: